הציל חיים בדרך לחופתו

על סף היציאה מביתו לחופה באולם השמחות ברחוב בן שטח בעיר קיבל מתנדב "איחוד הצלה" ורכז נוער במחלקת נוער וקהילה בעיר, החתן נתנאל אסיא קריאה לעזרה לילדה בת 3 שהחלה לפרכס במרחק עשרות מטרים משם.

החתן לא היסס לרגע, עטה על חליפתו החדשה את הווסט הכתום של 'איחוד הצלה' ואת הציוד הנדרש מהרכב ורץ להציל את הילדה. רק לאחר שייצב את מצבה והילדה חזרה להכרה – הפקיד החתן המתנדב את המשך הטיפול למתנדב אחר של הארגון ועשה את דרכו לאולם.

דקות אחדות עברו עד שנודע לכלה, למסדר הקידושים ולאורחים המודאגים 'להיכן נעלם החתן דנן' והשמחה עלתה על גדותיה. סיפורו של החתן מציל החיים התפרסם בכלי התקשורת הארציים והפך לקידוש שם שמים.

באירוע נוסף שהיה השבוע סייעו החובשים בטיפול בתאונה עם מעורבות רכב ואופנוע שאירעה ביום ראשון ברחוב יהודה הנשיא פינת שמעון בן שטח. צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני בזירה לרוכב האופנוע כבן 30 שנפצע קל עד בינוני.

אגב: לעיתים יש גם התנדבות שהיא הנאה ואיוורור מתבקש. חובשים ופראמדיק של 'איחוד הצלה' בעיר יצאו בבוקר יום שני השבוע לאתר החרמון לאייש את האמבולנס של הארגון המוצב שם באופן קבוע, וזאת בימים אלו בהם האתר עמוס ומבוקש במיוחד.

צילום (תמונת אילוסטרציה) מאת ניר ודל – נוצר על־ידי מעלה היצירה, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=67722025

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן