כל חולי הקורונה החדשים – מקרב הלא מחוסנים והלא מחלימים
















"המגפה פגעה ישירות ב-11,574 תושבים שנמצאו 'חולים מאומתים' וכ-15,000 תושבים נוספו שנאלצו לשהות ב'בידוד'" מסכם סגן ראש העיר הר' אברהם שטרן, שעמד בראש המטה העירוני למאבק בקורונה ומביע תפילה ותקווה כי בעז"ה בקרוב נוכל להודות ולהלל על כך שהתקיים בנו 'והמגפה נעצרה'.


למרות ה'הכפלה' במספר החולים המאומתים במגפת הקורונה בעיר בשבוע החולף – 8 לעומת 4 בלבד בשבוע שעבר, ובמספר ה'מבודדים' (109 לעומת 41) ב'מרכז השליטה' העירוני לא מודאגים במיוחד, בעיקר נוכח העובדה שכל החולים שנתגלו לאחר חג הפסח – נמנים על קבוצת ה'לא מחוסנים ולא מחלימים' ובחסדי ה' כולם מוגדרים קל ואינם זקוקים לטיפול רפואי. מתוך תשעת החולים, גם הנציגות ל'דור הצעיר' (גילאי 0-18), מועטה במיוחד ועומדת על 2 בלבד. בני הגילאים הללו, כידוע, עדיין לא צורפו למעשה לאלה שנקראו להתחסן כנגד המגפה (למרות שחברת התרופות פייזר, כבר טוענת שעל פי בדיקותיה ניתן לחסן גם ילדים, אולם הדבר עדיין לא אושר על ידי ה-FDA  האמריקאי).


יו"ר המטה העירוני למאבק בקורונה, סגן ראש העיר הר' אברהם שטרן, הצביע השבוע על חסדי ה' המרובים שהפיגו לחלוטין את החששות מפני חזרה לימי ה'הדבקות ההמוניות' בימי חג הפסח ועם החזרה ללימודים במוסדות החינוך לסוגיהם ולתפילות בבתי בכנסת במתכונת 'קדם ימי הקורונה'. "לשמחתנו הרבה, בניגוד לארצות אחרות, המגפה בארץ הקודש הולכת ודועכת. מחלקות הקורונה נסגרו וגם מספר החולים החדשים המתגלים מדי יום הוא שולי וכולו מקרב ה'בלתי מחוסנים והלא מחלימים'. בשבוע הבא נערוך בעזרת ה' מבצע חיסונים נוסף בעיר ואחריו אנחנו מקווים לסגור, בשעה טובה, גם את 'מרכז השליטה' העירוני' שעשה ב"ה עבודת קודש נאמנה מאז הקמתו".


"מהנתונים שבידינו עולה כי המגפה פגעה ישירות ב-11,574 תושבים שנמצאו 'חולים מאומתים' וכ-15,000 תושבים נוספו שנאלצו לשהות ב'בידוד' מאז פרוץ המגפה, בחודש אדר בשנה שעברה. לדאבוננו, 9 תושבים נוספים הלכו לעולמם כתוצאה מהמגפה" מסכם שטרן סגן ראש העיר הר' אברהם שטרן, ומביע תפילה ותקווה כי בעז"ה בקרוב נוכל להודות ולהלל על כך שהתקיים בנו 'והמגפה נעצרה'.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן