
לראשונה – העירייה ניצבת בצמרת הרשויות המקומיות, עם ציון כמעט מושלם במדד הבוחן את איכות הניהול, השקיפות והמקצועיות של כוח האדם
מנתוני 'מדד ההון האנושי של משרד הפנים לשנה החולפת (2025 למניינם) שפורסם השבוע עולה כי עיריית אלעד זכתה, לראשונה, לציון המרשים 99, המדרג אותה בשורה הראשונה של הרשויות המקומיות בארץ ומציב סטנדרט חדש של מצוינות בניהול המשאב האנושי.
'מדד ההון האנושי' הוא הכלי המרכזי של משרד הפנים לבחינת תפקודן של הרשויות המקומיות בתחומי המינהל התקין. המדד בוחן לעומק שורה של פרמטרים קריטיים, בהם: טוהר המידות והליכי מכרזים: קיום הליכי קליטת עובדים שקופים, מקצועיים ושוויוניים, יעילות ארגונית: איוש משרות בהתאם לתקן המחמיר ועמידה מלאה בנהלי כוח אדם, ניהול שכר: מניעה מוחלטת של חריגות שכר ושמירה קפדנית על הקופה הציבורית, פיתוח וגיוון: מנגנוני הערכת עובדים, קידום גיוון תעסוקתי ושיפור מתמיד של מעמד העובד ברשות.
בעירייה מציינים בגאווה כי הציון הכמעט-מקסימלי הוא פרי עבודה מאומצת ויסודית של אגף ההון האנושי, בניהולה של הגב' מ. וגנר. תחת הנהגתה, עבר האגף תהליכי דיגיטציה וייעול משמעותיים, שהביאו לדיוק מרבי בנהלים ולסטנדרטים הגבוהים ביותר של שירות ומקצועיות – הישג שקיבל כעת הכרה רשמית ומובהקת מצד משרד הפנים.
ראש העיר, הרב יהודה בוטבול: "הציון הגבוה הוא תעודת כבוד לעיריית אלעד, לעובדיה ולתושביה. ניהול נכון, שקוף ומקצועי של ההון האנושי הוא המפתח למתן שירות מצוין לתושב. תודה מקרב לב לגב' וגנר על הובלה מקצועית יוצאת דופן, ועל המסירות הגדולה שלה ושל עובדי האגף. נמשיך להוביל את אלעד למצוינות בכל התחומים. קבלת הציון 99 מעניקה לעירייה "רוח גבית" משמעותית וגמישות ניהולית מול משרדי הממשלה, שתאפשר להמשיך בתנופת הפיתוח והשירותים העירוניים לרווחת התושבים".