
הערכות להפעלה מחודשת של מסגרות החינוך המיוחד
“שגרת המלחמה” בעיר נמשכת: במהלך השבוע החולף נשמעו בעיר 24 אזעקות בעקבות ירי טילים לעבר אזור המרכז וארבעה 'התראות' נוספות ללא אזעקות. בארבעה מהם נפלו בעיר חלקי פצצות מצרר ושברי יירוטים. למרות הנזק שנגרם למספר כלי רכב – גם השבוע, כמו בשבוע שעבר, הסתיימו כל האירועים בסיעתא דשמיא ללא נפגעים בנפש, בזכות אלפי לומדי התורה שהגנו, גם ב'סוף הזמן', על תושבי העיר בתורתם.
במקום נפילת פצצות המצרר ברחובות הריטב"א ורמב"ם נמצאו רסיסים עם מנגנוני הפעלה שבחסדי שמים לא התפוצצו. אלה נאספו על ידי חבלני המשטרה ופיקוד העורף יחד עם רסיס נוסף אותר ברחוב רבי עקיבא. חלקי מיירטים אותרו בכביש הבטחון סמוך לרחוב שמעון הצדיק ומיכל דלק של טיל שאותר ביער נחשונים.
מחלקת הרווחה העירונית המשיכה בהפעלת המועדוניות ייעודיות לילדים עם צרכים מיוחדים והתחבורה הציבורית בעיר, ממנה ואליה המשיכה לפעול בכ-60% מהיקפה לפני שפרצה המלחמה. במשרד התחבורה מקווים שבשבוע הקרוב תהיה הרחבה קלה נוספת בהיקף הנסיעות.
עם סגירת הגיליון נודע כי בעקבות החרגת מוסדות החינוך המיוחד בעיר על ידי פיקוד העורף, נערכים באגף החינוך בעירייה לקראת חידוש הפעילות במוסדות אלו בשבוע הקרוב, עד למועד יציאת התלמידים לחופשת הפסח.
בעירייה ממשיכים לעקוב מקרוב אחר ההתפתחויות הביטחוניות ולפעול בשיתוף כלל גורמי החירום, תוך דגש על שמירה על ביטחון התושבים וחיזוק החוסן הקהילתי בעיר.