אלפים באירועי החג

שורת מופעים ומיצגים ולונה פארק לילדים * הרב יהודה בוטבול: "אין צורך היום לצאת מאלעד. האירועים יהיו לאורך כל השנה, האמפי פארק ישופץ ובקרוב נצא בבשורה אדירה לילדים המתמידים בכל בתי הכנסיות בעיר"

שמחת החג ניכרה מכל פינה בעיר, והתושבים נהנו מתוכניות מגוונות בימי חול המועד ובאסרו חג הפסח.

ביום רביעי, א' דחול המועד, נערך באמפי פארק מופע לילי של הפקת ענק מצחיקה בפיקוחה של משמרת הקודש והחינוך מבני ברק, בה הופיעו חמישה שחקנים שהמחיזו את 'התעלומה המסתורית' במופע ייחודי ומרתק.

במהלך שעות היום נהנו אלפים מלהטוטני 'הקרקס המעופף' – שהציג מופע אקרובטי חדש ומיוחד.

ביום חמישי, ב' דחול המועד, נהנו הוצג המייצג "הרב מהמערב הפרוע" של השחקן עופר הלוי, יחד עם עוד שורת שחקנים שבאווירה מיוחדת וקומית במיוחד הביאו את שמחת החג ללבבות.

בשני ימי חול המועד ובאסרו חג נהנו ילדי העיר מ'לונה פארק' במחיר שסובסד על ידי העירייה, שכלל בלרינה, ספינת פיראטים, משטח ג'אמפינג, קרוסלת סוסים ומסוקים, סימולטור שבעה ממדים, קרוסלת שרשראות, מתנפחים, מכוניות מתנגשות ועוד. כל זאת, בנוסף לעוד שלל אירועים והצגות נוספות.

ראש העיר הרב יהודה בוטבול אמר לאחר אירועי חול המועד שקצרו ב"ה הצלחה מרובה, "כפי שאמרתי במעמד אלפי התושבים באמפי פארק המרכזי בעיר, איש בשורה אני היום, ובעז"ה נמשיך את הפעילויות והאירועים באמפי פארק לאורך כל השנה, ולא רק בחגים. אי"ה, בכל ימי הקיץ נדאג לפעילות עבור תושבי העיר – באמפי פארק שישופץ ויחודש במתקנים חדשים וגדולים, לצד שדרוג וחידוש כלל הגינות בעיר".

 

בנוסף בישר ראש העיר כי לאחר החג תצא העירייה בפרויקט לימוד מתמידים בכל בתי הכנסיות בעיר. "אין צורך לצאת מאלעד – נדאג שיהיה הכל כאן בעיר", ציין הרב בוטבול.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן