אלפים מתושבי העיר בחגיגת המימונה המסורתית

בראשות הראשון לציון מרן הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א ורבני העיר שליט"א שרים ואישי ציבור מכל העדות והחוגים

אלפים מתושבי העיר מכל החוגים והעדות השתתפו במוצאי שביעי של פסח בחגיגת המימונה המסורתית שערכה העירייה באולם הספורט העירוני.

המעמד המרומם נערך בתחושת התעלות והתלכדות בראשות הראשון לציון מרן הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א, המרא דאתרא הגרש"ז גרוסמן, עשרות מרבני הקהילות, אישי ציבור, שר העבודה הרב יואב בן צור, שר הבריאות הרב אוריאל בוסו, חברי הכנסת הרב אברהם בצלאל והרב ארז מלול וחברי מועצת העיר.

ראש העיר פתח את החגיגה באמירת פרקי תהילים פסוק בפסוק בתפילה חמה להשבת החטופים בריאים ושלמים לבתיהם. הקהל החרה אחריו בתפילה חמה ולאחר מכן השמיעה התזמורת מפיוטי התפילה והבקשה המותאמים למועד.

הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א העלה על נס את פעילותו הברוכה של ראש העיר, ואמר בין היתר, כי "בתוך חודשיים, מאז שהרב יהודה בוטבול נבחר לתפקיד וכבר רואים כיצד הוא פועל, עושה ומחולל מהפך בעיר. הרב אבוטבול הוא בן תורה אמיתי וידאג לכל תושבי העיר. זכו תושבי אלעד בראש עיר רציני. עכשיו לא צריך להתחנן לאחרים ולבקש, עכשיו הוא יושב על הכיסא ויכול לעשות מבצעים לבני תורה שילמדו ויבחנו על גמרא ומשנה. הוא יחזק את האברכים בעיר" אמר הראשון לציון והשמיע דברי תורה וחיזוק על התקופה: "בשמחת תורה היתה על כולנו גזרה וחרון אף. זה נעצר בזכות לימוד התורה של בני הישיבות. הגיע הזמן שראשי ישיבות יתאחדו עם חברי המועצת ויסעו במשלחת כמו שעשו האדמו"ר מגור עם הרב שטיינמן זצוק"ל ויקימו קרן לתמיכה בעולם התורה אחרי שקיצצו ונגעו בפת לחמם של האברכים ובחורי הישיבות". דברי החיזוק נשמעו ברוב קשב וגרמו לנוכחים התעלות והתרוממות רוח.

ראש העיר הרב יהודה בוטבול הודה לרבני העיר שליט"א על תמיכתם בו לאורך הדרך בכל נושא ועניין, תוך ליווי מלא והנחייתו בדרך אשר יילך והמעשה אשר יעשה מאז כניסתו לתפקיד.

את המעמד הנעימו הפייטן העולמי משה לוק ותזמורתו.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן