בוני עולם' הוא הארגון היחיד הפועל על דעת גדולי הדור"

כך הוכרז בכינוס בבית ראש הישיבה מרן הגרמ"ה הירש שליט"א לחיזוק גדרי ההלכה

בכינוס חירום מיוחד שהתקיים במעונו של ראש הישיבה הגאון רבי משה הלל הירש שליט"א בבני ברק, בהשתתפות חברי וועדת ההלכה של ארגון 'בוני עולם' – רבני העיר הגרש"צ רוזנבלט והגר"מ בן שמעון שליט"א, הגר"ש רוזנברג שליט"א והגרש"א שטרן שליט"א, מנהל הארגון: הרב אליקים לבנון, הרבנים והיועצים: יעקב, אליעזר גרינבוים, שלמה ורנר, אמיר קריספל, שמעון ברונר ומרדכי שווימר, עלו לדיון על שולחן מלכים הנושאים החשובים ביותר בשמירת גדרי ההלכה בעת הסיוע לזוגות הממתינים בציפייה לזרע של קיימא, ע"פ הגדרים והסייגים שקבעו קדמונים בגדרי טהרת היוחסין בבני ישראל.

הרבנים הגאונים שליט"א ציינו כי ארגון 'בוני עולם' הוא היחיד שהוסמך על ידי כל מאורי וגדולי ישראל זצוק״ל ופועל על פי הוראותיהם הברורות והנחרצות שיסדו מצוקי ארץ שנכנסו בעובי הקורה בכל הנושא החשוב של הסיוע לחשוכי בנים, כאשר אף בימינו אנו סמוכים הם על שולחן גבוה ובכל דבר, ראשי 'בוני עולם' מתייעצים ומודרכים ועושים הכל על פי דעתם של גדולי הפוסקים וגדולי ישראל שליט"א. וארגון 'בוני עולם', ציינו הרבנים, היחיד שעליו סמכו מרנן ורבנן דעתם עליהם, לבל ייפול חלילה פסול בכרם בית ישראל אשר נשמר בטהרתו בזכות פועלו של הארגון, בפיקוח ובליווי הלכתי ומקצועי'.

 

במכתב מיוחד עליו חתומים גדולי פוסקי דורנו, מציינים הרבנים הגאונים שליט"א כי "זה כעשרים שנה שארגון "בוני עולם", אשר יסודתו איתנה מקדושי ארץ מרנן ורבנן זצוק"ל ויבדלחט"א וראשיתו בידי אדירי התורה פוסקי הדור… ואיתמחא האי גברא הרב שלמה בוכנר שליט"א העומד בראש המוסד הק' הפועל גדולות ונצורות בארה"ק להשמיע אורה ושמחה לאלפי בתי ישראל המצפים לישועת ה'.

לסיום מכתבם כותבים הרבנים, "והננו לחזק את שכבר גילו דעתם מרן רבותינו מאורי דרכנו זי"ע, כי כל הפונים לארגון "בוני עולם" לקבלת ייעוץ והכוונה, נכון לבם בטוח, לבל יכשלו בדבר הלכה ולא תצא תקלה תחת ידם. ואנן סהדי, כי הפיקוח שעל ידם מדוקדק וישר ועומד בכל חומר ע"פ תורה והוראה, והם מתאמצים בהרבה דרכים ופעולות שלא לגרוע מהמעבדות עין אנושית בשום שלב, וע"כ עליו בלבד אנו סומכים וידם כידינו."בוודאי זכותם גדולה עד למאוד ואשרי חלקם כי בעבור המצווה הזאת נעשים המה שותפים להקב"ה במעשי בראשית ומזכים לעולם בקירוב ביאת בן דוד בב"א".

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן