ביום שלישי הבעל"ט: ישיבה חגיגית ראשונה  של מועצת העיר החדשה

במקביל יכנס ראש העיר הנבחר הרב יהודה בוטבול לתפקידו * נמשכים המגעים להקמת קואליציה מקיר לקיר ולאייש את הוועדות מתוך מטרה שהעירייה תוכל לתפקד

משמר נכנס ומשמר יוצא: בטקס חגיגי שיתקיים בבניין העירייה ביום שלישי הקרוב, ייכנס ראש העיר הנבחר הרב יהודה בוטבול ללשכת ראש העיר ויחליף את המשמר היוצא, על פי בחירתם של תושבי העיר.

זמן קצר לאחר מכן תערך באולם הישיבות ישיבה חגיגית ראשונה של מועצת העיר החדשה. לצד 15 הנבחרים הוזמנו למעמד גם בני משפחותיהם כדי ללוותם אותם ביום הראשון והרשמי לעשייה ברוכה בחמש השנים הבאות עלינו לטובה.

הישיבה החגיגית תפתח בקריאת פרקי תהילים לרפואת החולים ולהחלמת הפצועים, לשחרור החטופים ולהצלחת כוחות הביטחון בכל החזיתות – מצפון ומדרום, כאשר התפילה 'אחינו כל בית ישראל הנתונים בצרה ובשביה' תחתום את פתיחת המעמד, שעל חגיגיותו מעיב מצבם של יהודי ארץ הקודש הנתונים במצב לחימה מתמשך.

בהמשך יצהירו ראש העיר וחברי העירייה הנבחרים אמונים לתפקידם הציבורי ולמילוי שליחותם על הצד הטוב ביותר למען תושבי העיר.

כזכור, במהלך השבועות האחרונים, מאז בחירתו, עשה ראש העיר הנכנס, הרב יהודה בוטבול, מאמצים מרובים להקמת קואליציה מקיר לקיר תוך חלוקה הוגנת של התפקידים הנושאים באחריות המוטלת על חברי המועצה בניהול אגפי העירייה השונים, במקביל להקמת וועדות העירייה במהירות האפשרית בכדי שהמנגנון יתחיל לתפקד בהקדם לטובת תושבי העיר.

יצוין, כי המגעים להרכבת הקואליציה התקיימו בין כל הסיעות המרכיבות את מועצת העיר, כאשר הרב יהודה בוטבול נפגש עם כלל הנציגים שנבחרו למועצה, והבטיח להיות ראש עיר של כולם, תוך שוויון מלא לכלל הקהילות בעיר.

בשבוע החולף, נפגש הרב בוטבול עם מנהלי המחלקות והאגפים, אנשי פיקוד העורף, השלטון המקומי וגופים נוספים הקשורים להתנהלות העירונית השוטפת, במטרה להכין ככל האפשר את הקרקע לקראת כניסתו לתפקיד. זאת למרות שגם בשבועות האחרונים, מאז בחירתו, עמל ללא לאות על קידום העיר וגיבוש תכניות מידיות וארוכות טווח לפעילות העירייה.

"אנחנו עומדים לקראת תחילת העיסוק התמידי והיומיומי למען תושבי העיר, זו עבודה שכבר החלה מיד עם בחירתי ותימשך ביתר שאת עם כניסתי ללשכת ראש העיר, כאשר עמדתי בקשר עם כלל הגורמים, הן הפנים-עירוניים והן עם גופים ממשלתיים וארגוניים ארציים, כדי להגיע מוכן ככל הניתן ליום כניסתי לתפקיד באופן רשמי. התחייבתי לנהל את העיר בתבונה ובשום שכל, בשוויון מלא, בשקיפות ובהגינות וכך אפעל בעז"ה, מלווה בברכתם של גדולי התורה ורבני העיר", אמר הרב בוטבול

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן