ביקושים גבוהים ל'פנינת אלעד': אזלו מרבית דירות הגן והפונות לפארק

לצד ההתקדמות המשמעותית בפרויקט הדגל של אלעד – 'פנינת אלעד' והבינוי שמתבצע בקצב מזורז לקראת האכלוס הצפוי בקרוב: במשרדי השיווק של הפרויקט מדווחים על ביקוש רב דווקא לדירות הגן ולדירות הפונות אל הפארק – נותר מספר מצומצם של דירות בלבד | "אנחנו לא מתפלאים ששמירה על דירות באיכות גבוהה וסטנדרטים מקצועיים מובילים לביקושים כה גבוהים", אומרים במשרדי השיווק

את הביקושים הגבוהים וה'הסתערות' של ציבור הקונים על דירות הגן והדירות הפונות לפארק, אפילו המשווקים הוותיקים בפרויקט 'פנינת אלעד' לא דמיינו. הפרויקט, השוכן על אחת הגבעות הגבוהות והמיוחדות של העיר אלעד, צפוי להתאכלס כבר בחודשים הקרובים.

עתה, במשרדי השיווק של פרויקט הדגל בעיר אלעד שהינו גם היחיד שנמצא בתנופת בניה על אף המצב הכללי במשק, הופתעו לגלות כי כמעט כל דירות הגן והדירות הפונות לפארק 'נחטפו'. "איכות יוצאת דופן, תכנון מוקפד וסטנדרט גבוה גורם תמיד לביקושים גדולים ועניין מצד הציבור. אך גם אנחנו לא שיערנו שהציבור האלעדי יהיה כה זריז, ועד שהספקנו לפרסם את המודעה השנייה על דירות הגן ודירות נוף-הפארק המהממות, אלה כמעט אזלו מן השוק", אומרים במשרד השיווק.

הפרויקט השוכן על הגבעה המערבית של אלעד עם אופק לים ומרכז הארץ מורכב משלושה מקבצי בניינים המקיפים את אחת מעתודות השטח הפתוח האחרונות בעיר. הדירות ההולכות ונבנות מרווחות במיוחד.

המחסור בפועלים השורר בכל רחבי הארץ ואף משתק, פשוטו כמשמעו, את ענף הבנייה, לא מורגש כלל ב'פנינת אלעד'. קצב התקדמות הבנייה בפרויקט המגורים העכשווי והמודרני החולש על מבואותיה המערביים של העיר וצופה ללא הפרעה על קו האופק של מרכז הארץ – מהיר במיוחד. בניית השלד של שני בניינים הסתיימה בימים אלה, ובשני בניינים נוספים הסתיימה יציקתה של תקרת הקומה הראשונה.

פרויקט 'פנינת אלעד' משלב מגורים בעיר לצד יוקרה ואיכות, ובמשרדי השיווק של הפרויקט מדווחים כי לאור התקדמות הבנייה המואצת, נותר מספר מצומצם בלבד של דירות גן 5 חדרים, ודירות 6 ו-7 חדרים, מיני פנטהאוזים, ופנטהאוזים מרווחים במיוחד.

כלל הדירות נבנות במפרט עשיר ומגוון הכוללים מרפסות שמש רחבות ידיים, חניות תת קרקעיות ופיתוח סביבתי מוקפד.

בפרויקט הנבנה כאמור בשלשה מתחמי מגורים סמוכים – ששני בנייני מגורים שוכנים בכל אחד מהם, הולכים ונבנים בקצב מזורז במיוחד בניינים בני 4-5 קומות, כאשר לנוחות התושבים יעמוד גם חניון עילי ומרווח לכל בניין.

הבנייה כולה הינה בסטנדרט גבוה הכוללת חיפוי אבן בשילוב טיח צבעוני. מבואת כניסה ראשית ומבואות קומתיות עוצבו ותוכננו על מעצב פנים לכל בניין. במשרדי השיווק מציינים כי הציבור מביע את התעניינות מרובה לאור העובדה שזהו הפרויקט היחיד באלעד בו מתבצעת בנייה בפועל. מרבית הרוכשים התרשמו במיוחד מהעובדה שלכל דירה מוצמדת חניה, וכן יש רבים, שבגלל הנוף הפתוח המשקיף אל האופק, סגרו את העסקה לאור מרפסות השמש הענקיות ומרפסת הסוכה שנבנית בכל דירה.

האזור שבו נבנה פרויקט 'פנינת אלעד' נחשב לאחד הטובים בעיר, וסביבו ניתן למצוא ישיבות ובתי כנסת מהמשובחים בעיר יחד עם כל מה שתרצו ונחוץ בחיי משפחה: בתי ספר, גני ילדים, מרכז קניות איכותי ועוד.

הקירבה והגישה הקלה לשערי העיר הופכים את היום יום לפשוט יותר עם יציאה קרובה לכביש 444, כביש 6, צומת נחשונים והלאה לכביש 471.

פרויקט 'פנינת אלעד' מצוי בגבעה המערבית אשר פונה מערבה ומעניקה אופק ללא הפרעה עד הים. ביום בעל ראות טובה ניתן להשקיף אל מבואות הכרמל שבצפון ועד חולות ראשון ואשדוד שבדרום.

את הפרויקט יוזמת חברת ברקת – איבקו שפועלת למעלה מ-30 שנה בייזום קידום ופיתוח פרויקטים נדל"ניים מגוונים, במסחר תעשיה ומגורים וזוכה למוניטין רב. כאמור, נותרו דירות אחרונות בלבד ממקבץ דירות הגן והדירות הפונות אל הפארק הסמוך שייבנה למרגלות המבנים.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן