גינה קהילתית חדשה נחנכה בסמוך למסוף האוטובוסים

במעמד חגיגי ורב־משתתפים נחנכה הגינה הקהילתית ביוזמת העירייה ובשיתוף עמותת לשומרה. ראש העיר: "הגינה צפויה לשמש מוקד חי לפעילות חינוכית וקהילתית רחבה"

 

בשתילת כ-40 עצי פרי ונוי, בהם פירות שבעת המינים וארבעת המינים, ומגוון עצי פרי, תבלינים ומטפסים, נחנכה השבוע במעמד חגיגי ורב־משתתפים גינה קהילתית חדשה בעיר, שהוקמה ביוזמת העירייה ובשיתוף עמותת לשומרה, כחלק מפיתוח מרחב קהילתי הכולל פרגולה, ערוגות ותשתיות לפעילות השוטפת בגינה.

הגינה החדשה, שממוקמת בסמוך למסוף האוטובוסים במעלה רחוב בן זכאי, מנגישה מרחב ירוק שמרחיב את הדעת והנפש, לצד מודל של עשייה משותפת – מפגש עם נפלאות הבריאה, חיזוק תחושת השייכות והעמקת הקשר בין בני משפחה וקהילה, ומעל לכל קיום מעשי של המצוות התלויות בארץ, העצמה וחיזוק חוסן אישי וחברתי באמצעות הטבע והגינון.

ראש העיר הרב יהודה בוטבול, ציין כי העירייה מובילה כאן מהלך ראשון מסוגו, חדשני ומותאם לציבור החרדי המשקף תפיסה רחבה של חינוך, קהילה וסביבה במרחב אחד, שכן הגינה הקהילתית צפויה לשמש מוקד חי לפעילות חינוכית וקהילתית רחבה: פיתוח מקצועי למורים בשיתוף מרכז פסג"ה אלעד, קורסי גינון טיפולי לנשות העיר, פרויקט חונכות והעצמה לתלמידות בשיתוף נערות מתנדבות מבתי הספר התיכוניים בעיר, סדנאות לאבות ובנים, מגוון פעילויות חווייתיות לאמהות וילדים ויוזמות רבות נוספות.

באירוע שלווה בתיעוד מרגש של רגעי השתילה השתתפו מנהלת מחלקת איכות הסביבה לאה דוידוב, מפקח משרד החינוך הרב יעקב אלברט ונציגות משרד החינוך הגב ציפי ברויאר והודיה שמואל לצד נציגי העירייה ותלמידי תלמוד תורה שטפנשט.

תושבים המעוניינים להשתלב בפעילות בגינה או לקבל עדכונים שוטפים על הפעילויות בה מוזמנים לשלוח מייל ל:

office@leshomra.org

דילוג לתוכן