ההערכות לחלוקת "קמחא דפסחא" העירונית בשיאה

ההערכות לחלוקת "קמחא דפסחא" העירונית, בשיתוף קרן משפחת רכניץ – נמשכה במהלך השבוע האחרון ועברה לשלב האריזה וכנת הסלים לחלוקה. בשבוע שעבר פרסמנו כי ראש העיר הרב יהודה בוטבול דאג ל"הגדלת הסל", נכללו בו מוצרים רבים חדשים וכי שווי של הסל מוערך בכ-1000 שקלים. ראש העיר אף פעל רבות להוזלת ההשתתפות העצמית בסל והמחיר עמד על 50 שקלים בלבד, ואכן אלפי משפחות ניצלו את זכאותן ורכשו את הסל שכולל עשרות מוצרים שכל בית זקוק להם בערב פסח.

משפחות שאין להן הנחה של יותר מ-80% בארנונה נרשמו לוועדת חריגים ומי מהן שנמצאת זכאית לקבל הסל, כבר קיבלה הודעה ומימשה את זכותה.

אל רחבת המתנ"ס שברחוב רבי חייא, החלו להגיע השבוע משאיות שלא הפסיקו לפרוק משטחי ענק של חלק מהמוצרים, כמו מיץ ענבים, מוצרי ניקיון ועוד. האריזות לתוך הסלים החלו כבר ובמהלך השבוע הבא יצורפו אליהם שאר המוצרים שדורשים קירור וטריות כמו עופות וירקות. ההכנה נעשית על ידי בחורי הישיבות בעיר שיצאו לבין הזמנים בר"ח ניסן, ומידי יום הם אחראיים על אריזת המוצרים והלוגיסטיקה הכרוכה בחלוקה. חלוקת הסלים תתבצע בימים שני ושלישי עד לבתי התושבים, ובעירייה מבקשים מכל הרוכשים להיות זמינים בימים אלו לצורך תיאום מועד מסירת הסל.

עוד מדגישים בעירייה כי ההרשמה נסגרה ולא ניתן יותר לרכוש את הסל. כמו כן, תושבים שיש ברשותם כרטיסים של "טובה וברכה" ורכשו את הסל – הרשמתם בוטלה וכספם יחזור אליהם דרך כרטיס האשראי ממנו הם ביצעו את הרכישה.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן