המו"מ הקואליציוני: החל מרתון פגישות של ראש העיר הנבחר עם כל הסיעות לקראת הרכבת הקואליציה

ראש העיר הנבחר הרב יהודה בוטבול במגעים עם כל הסיעות במטרה להרכיב קואליציה רחבה ככל הניתן ולהביא את העיריה לתפקוד מלא בהקדם האפשרי והתברך ע"י חברי מועצת חכמי התורה, מרן האדמו"ר מויז'ניץ, הגר"א דויטש ורבני העיר שליט"א

 

מיד עם פרסום התוצאות הסופיות של הבחירות המקומיות, פתח ראש העיר הנבחר הרב יהודה בוטבול במרתון פגישות עם ראשי כל סיעות הנבחרות, כולל אלו שלא תמכו בו בבחירות, במטרה להקים קואליציה שתהיה רחבה ככל האפשר, לטובת כלל תושבי העיר, וכדי לאפשר לעירייה בראשותו להתחיל ולפעול, כדי שתושבי אלעד יקבלו את השירותים במלואם.

בכוונת ראש העיר להקים קואליציה מקיר לקיר לטובת כלל תושבי העיר והוא הצהיר בנאומים שנשא לאחר הבחירות ובשיחות עם ראשי הסיעות, כי מטרתו היא שכולם, כל הקהלים בעיר לגווניהם, יקבלו את כל צרכיהם.

לקראת סוף השבוע הנוכחי נרשמה התקדמות ממשית לקראת הרכבת הקואליציה, וייתכן כי כבר בשבוע הבא ייסגרו הקצוות האחרונים.

במקביל החל ראש העיר הנבחר הרב בוטבול לקיים פגישות עבודה עם כלל מנהלי המחלקות בעירייה, במטרה להתחיל לחולל את השינויים שהוא מבקש לחולל מיד עם כניסתו לתפקיד באופן רשמי – ביום שלישי בעוד פחות משבועיים (ט' באדר ב'). "הדרך לשינוי מהותי לתועלת התושבים עוברת בתפקודן של מחלקות העירייה ואגפיה השונים" אמר השבוע אמר הרב בוטבול לאחד ממקורביו, "חוץ משעתיים שבהן השלמתי שינה ביום שלאחר הבחירות, אני עסוק לאורך מרבית שעות היממה בהצעדת אלעד קדימה".

בד בבד, ביקר ראש העיר הנבחר במעונותיהם של חברי מועצת חכמי התורה ובראשם זקן חברי המועצת הגר"מ מאיה, להודות על תמיכתם המלאה במועמדותו. כן הגיע הרב בוטבול להודות למרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א ולראש הישיבה הגאון רבי אשר דויטש שליט"א, על תמיכתם וזכה בברכותיהם להצלחתו. כן הודה לקהילה הדתית לאומית ונציגה במועצת העיר עו״ד יניב בדלוב וליצחק חלה ומפלגתו על תמיכתם במועמדותו.

הרב בוטבול ביקר גם במעונותיהם של רבני העיר, הגרש"ז גרוסמן והגר"מ מלכה וקיבל את ברכתם להצלחתו בתפקיד.

 

התוצאות הסופיות: בוטבול 11,872, פרוש 9546

עם סיום ספירת קולות המצביעים ב'מעטפות הכפולות' (תושבים בשירות בטחוני פעיל, מאושפזים ועובדי מערכת הבחירות שהצביעו שלא בקלפיות בהם הם רשומים) לראשות ולמועצת העיר בצהרי יום חמישי שעבר – פירסם פקיד הבחירות מטעם משרד הפנים את התוצאות הסופיות ולפיהן

21,879 מתוך 26,130 בעלי זכות הצבעה בעיר מימשו את זכות ההצבעה שלהם לראשות העיר.  בניקוי 461 הקולות פסולים, זכה הרב יהודה בוטבול ב-11,872 קולות והרב ישראל פרוש ב-9,546.

למועצת העיר הצביעו 21,872 תושבים. 7,434 מהם את קולם לרשימת ש"ס, 4,379 לאגודת ישראל, 3,986   לדגל התורה, 1,690 לרשימת 'תושבים שווים' (כן) של יצחק חלא, 1,536 ל'הבית שלנו באלעד' (טב) בראשות יניב בדלוב, 797 ל'יחד שבתי ישראל' (צברי – יש"י) , 757 ל'איחוד הקהילות' (אבי דיין – רשימת חי) ו-680 לרשימת 'בני תורה'. רשימת 'מאוחדים' זכתה ב-357 קולות. כפי שכתבנו בשבוע שעבר, ה'מעטפות הכפולות' לא שינו את חלוקת המנדטים, והם נשארו ללא שינוי: ש"ס 6, אגודת ישראל 4, דגל התורה עם 3, והבית שלנו באלעד ותושבים שווים, שניהם עם מנדט אחד לכל סיעה.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן