
מחליף את היו"ר הוותיק הר' שלמה חיומי
חילופי משמרות בסניף מד"א – הצלה אלעד: הר' אלעזר אגסי, מוותיקי המתנדבים יחליף את הר' שלמה חיומי בתפקיד היושב ראש. הר' חיומי הנהיג, בנה והשקיע את כל מרצו בהתנדבות מלאה למען הצלת חיים בעיר, מאז יסוד הסניף לפני עשרים שנה.
בבחירות שנערכו השבוע בסניף נבחרו, לצידו של אגסי, ה"ה ר' שמוליק טויב, ר' אבי כהן, ר' מנחם חלה, ר' מוטי פרקש, ר' מוטי כהן ור' יונה שטיין – כחברי הועד.
מתנדבי הארגון הביעו תודה עמוקה והערכה רבה ל'משמר היוצא' ואיחלו ל'משמר הנכנס' סייעתא דשמיא גדולה בהנהגת המתנדבים ובשדרוג המענה הרפואי בעיר והרמת רוח ההתנדבות.