יחידת 'בני המקום' סיימה את שירות המילואים שלה ושערי העיר נותרו ללא שמירה

בעירייה דוחים על הסף את השמועות כאילו יש קשר בין תוצאות הבחירות ל'העלמות' השומרים * הבריכה החדשה נסגרה לצרכי שיפוצים ותיפתח שוב עוד כשבועיים

למי שתוהה לאן 'נעלמו' השומרים במדי הזית הצבאיים בכניסות לעיר, יומיים לאחר הבחירות לעירייה, הנה פתרון התעלומה: יחידת 'בני המקום' של פיקוד העורף, המורכבת מתושבי העיר, סיימה את שירות המילואים שלה, לאחר 108 ימים רצופים בהם הייתה מגויסת למטרה זו, זאת בדומה ליחידות דומות של 'בני המקום' שהוקמו והופעלו זמן כחודש לאחר פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל', בעשרות ישובים בארץ.

בעירייה דוחים על הסף שמועות שנפוצו על קשר בין תוצאות הבחירות להפסקת השמירה. "יחידות 'בני המקום' סיימו את שירות המילואים שלהם בסוף חודש ינואר למניינם. בישובים הממוקמים על 'קו התפר' וביניהם אלעד, ראש העין ושוהם. לפני כחודש וחצי, בהחלטת פיקוד העורף, הוארך השירות בחודש נוסף שהסתיים – לגמרי במקרה – למחרת הבחירות וללא כל קשר אליהן".

באגרת שפרסמו אנשי היחידה הם מודים לתושבי העיר מעומק הלב "על כל התמיכה, החום והאהבה שהרעפתם עלינו… ועל מחוות החיזוק שכללו בין היתר קפה ותה חמים, עוגות מפנקות לשבת והפינוקים לאורך כל ימות השבוע, מרק בלילות הקרים והגשומים והחמין בליל שישי". כן הודו לראש העיר (היוצא), מנכ"ל העירייה, מחזיק תיק הביטחון (צברי), אנשי המשטרה ובמתנדבי 'סיירת אלעד' על שיתוף הפעולה ו'מבטיחים להמשיך ולהיות הראשונים שיתייצבו לסייע שוב בשמירה על העיר בכל רגע שרק יקראו לנו".

אגב, לאחר פניות רבות למערכת 'קוראים אלעד' בנושא סגירת הבריכה העירונית (כאשר גם שם נפוצו ספקוציות על הקשר לתוצאות הבחירות, מגיב מנהל המתנ"ס מנחם הורביץ כי "הבריכה נסגרה לצרכי שיפוצים ותיפתח עוד שבועיים. "הבריכה נפתחה וכעבור זמן מה התברר שצריך לתקן בה מספר ליקויים ושיפוצים לרווחת הבאים בשעריה. העבודות נעשות כחלק מאחריות הקבלן שהיה ממונה על הקמתה שעובד במקום עם פועליו ובעז"ה הבריכה תשוב לפעילות בעוד כשבועיים".

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן