מבצע הניקיון הגדול הוכתר בהצלחה

שומרים על אלעד נקייה: ערב חג הפסח הושלם מבצע הניקיון הגדול של העיר כאשר על המלאכה מנצח ראש העיר, הרב יהודה בוטבול, שיצא אל השכונות השונות בעיר, ובחן את ההיערכות ויישום המבצע שעליו הוכרז במטרה להגיע לניקיון מקסימלי לחג החירות. גם בימי חול המועד ובפרט בערבי השבת ושביעי של פסח: איסוף האשפה בוצע ביעילות והרחובות שמרו על חזות חגיגית ונעימה כשהתושבים לא מסתירים את שביעות רצונם.

כזכור, במסגרת ההיערכות המקיפה לחג הפסח כינס ראש העיר את כלל מנהלי האגפים בעיר, במטרה לקיים מיפוי כלל צרכי העיר לקראת פסח בכל תחומי האחריות של האגפים השונים בעירייה, בעיקר לקראת רצף ימי החג, ובדגש רב על ניקיון העיר וחזותה. בישיבה השתתפו מנכ"ל העירייה שי נתן, אגף שפ"ע – איזק לוי, מחלקת תברואה – סיון חיון, מחלקת תחזוקה – דני מלכה, מחלקת גנים ונוף – יהודה רבינוביץ, היחידה הסביבתית – גב' לאה דוידוב ונציגי החברות: אלון יעקב, רג"א ופורום שתיל.

במסגרת ההיערכות הורה ראש העיר לתגבר באופן משמעותי את צוותי הניקיון ורכבי הניקוי, להכפיל את כמות הגננים על מנת שבכניסת החג לא תיוותר עשבייה שוטה בין חריצי המדרכות ולהציב מאות פחים חדשים פוזרו ברחבי העיר לרווחת התושבים. מנכ"ל העירייה עדכן בישיבה כי כבר בימי המבצע הראשונים פונו כ-200 טון אשפה, נתון שיא תוך מספר ימים. ראש העיר הנחה להזמין תוספת של עוד מאות פחים חדשים כדי לפזרם ברחבי העיר.

כן גויסו צוותים לטיפול בכ-50 מכולות שריפת חמץ, תוך תיאום מקסימלי מול לוחמי האש והמשטרה  וכשעתיים לפני החג לא נותרה ולו מכולה אחת בכל רחבי העיר, כאשר השידרוג למכולות שריפת חמץ (במקום חביות) התברר כמוצלח והקל הן על מלאכת שריפת החמץ והן על איסופם של המכולות מכל רחבי העיר, שעות ספורות טרם כניסת החג.

ראש העיר הרב יהודה בוטבול: "ב"ה זכינו שהפעילות וההשקעה סביב נקיון וחזות העיר הצליחה ושהרחובות, הגנים הציבוריים, הכיכרות והשכונות נראו במיטבם ודאגנו לעיר מצוחצחת, מזמינה ומטופחת".

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן