מבצע ׳קמחא דפסחא׳ העירוני הוכתר בהצלחה

את הפרויקט הגדול הוביל ראש העיר הרב יהודה בוטבול, שעמד על כך כי לראשונה החלוקה תתבצע בדרך כבוד אל פתח ביתן של אלפי המשפחות וכן באופן שהעיר לא תיחסם בערב חג

כ-3,200 משפחות בעיר קיבלו בימים האחרונים סל ענק הכולל עשרות מוצרים היישר לבתיהם במסגרת מבצע "קמחא דפסחא" העירוני, בשיתוף קרן משפחת רכניץ.

כבר בערבו של יום שני ובמהלך יום שלישי האחרון הגיעו עשרות משאיות למרכז הלוגיסטי הענק שהוכשר לפרויקט האדיר בפאתי העיר, על מנת לפרוק אלפי טונות של סחורה. עשרות מתנדבים בצוותים מאורגנים להפליא עמלו על ליקוט הסחורות השונות ואריזתן בקרטונים ייעודיים, על מנת שכל משפחה תקבל את הסל המלא, המורכב מכל מוצרי הבסיס – ויותר מכך – לחג הפסח בהרחבה

עשר משאיות נוספות שנשכרו במיוחד עבור הפרויקט, שינעו את המארזים לפתח ביתן של המשפחות, כאשר הדבר זכה לשביעות רצון מרובה בקרב התושבים – הן המקבלים והן כלל הנהגים בעיר שנמנעו מלחץ מיותר בערבו של חג.

שר העבודה הרב יואב בן צור, שסייר עם ראש העיר הרב יהודה בוטבול ומנכ״ל העירייה מר שי נתן במרכז הלוגיסטי, לא הסתיר את התפעלותו: ״אני מתרשם מההיקף הגדול והביצוע המרשים של עשרות מתנדבים, כשאת הכל מנהל ומוביל ראש העיר הרב יהודה בוטבול. המבצע האדיר הזה יסייע לאלפי תושבי העיר להיכנס לחג בשמחה, כשלראשונה החלוקה מתבצעת בדרך כבוד עד לפתח הבית״.

הרב יהודה בוטבול, ראש העיר אמר בתום החלוקה, כי "הפרויקט העצום הצליח למעלה מן המשוער, כאשר משפחות רבות כבר הספיקו להודות לי על המצרכים הרבים שהגיעו בדיוק בזמן, וישמשו אותן בחג הפסח. זהו פרויקט שהשקענו בו זמן רב ומחשבה מרובה עוד לפני שנכנסתי לתפקידי באופן רשמי.

"זה המקום להודות", הדגיש ראש העיר, הרב יהודה בוטבול, "ליו"ר תנועת ש"ס הרב אריה דרעי שפעל רבות על מנת שהפרויקט ייצא אל הפועל בפרק זמן כה קצר ובסדר גודל שכזה, וכן למנכ"ל העירייה, שי נתן ולצוות הלשכה – שפעלו לילות כימים כדי שהמרלו"ג שהוכשר והופעל, ליקוט הסחורה ואריזתה באמצעות עשרות מתנדבים, יחד עם משאיות החלוקה, יפעלו כמכונה משומנת והחלוקה תגיע עד לפתח ביתן של המשפחות על הצד הטוב ביותר".

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן