נזק רב לביתה של משפחת גול שעלה באש

שלשה מבני משפחתו של הקדוש הר' בועז גול הי"ד – מהרוגי פיגוע הגרזנים בעיר לפני כשנתיים  חולצו מתוך הבית הבוער

את הלילה שבין שני לשלישי השבוע, לא ישכחו דיירי רחוב רבי יהושוע עוד זמן רב. בשעה 4 לפנות בוקר, פילחו הסירנות של כיבוי האש ואנשי ההצלה את דממת הרחוב השקט. אלו שמיהרו להציץ בחלונות, קלטו מיד שזו לא סתם קריאת מצוקה. ביתו של הקדוש הר' בועז גול הי”ד, מההרוגים בפיגוע הגרזנים בעיר לפני כשנתיים, ניזוק אור ליום שלישי השבוע קשות כתוצאה משריפה שפרצה במחסן הבית ואיימה לכלות את כל תכולתה.

לוחמי האש מהעיר ומתחנת פתח תקווה, בפיקודו של רב רשף רועי סויסה, חילצו את בני הבית ברחוב רבי יהושע ושכנים בדירה סמוכה, ומנעו את התפשטות האש לחלקים נוספים בו. רק אחד מהמחולצים טופל קלות בידי כונני ארגוני ההצלה שליוו את החילוץ. דובר כיבוי אש, רשף קלבו מסר כי "מה שבער זה למעשה זה מחסן שבו ניתן לומר בוודאות שממנו התחילה השריפה. נגרם נזק כבד מאוד למחסן וחלקים מהדירה. דו"ח החקירה יושלם בימים הקרובים".

ראש העיר הרב יהודה בוטבול שהגיע למקום, כשעוד האש משתוללת, קיבל תדרוך מראש סניף איחוד הצלה ומצוות המתנדבים המורחב שפעל במקום. עם בוקר הוא הנחה את צוות האגף לשירותים חברתיים (רווחה) להגיש סיוע ראשוני למשפחה השכולה, שחוותה טראומה נוספת.

לפי הערכה ראשונית השריפה פרצה מהתלקחות של סוללת ליתיום להטענת לאופניים חשמליות, אולם לדברי דובר תחנת הכבאות בפתח תקווה, יוסי קלבו, עדיין לא הסתיימו הבדיקות ונבדקות אפשרויות נוספות.

"היו לנו חסדים גדולים. ה' העיר אותנו ושמר עלינו. ישתבח שמו." אומרת הגב' גול בהתרגשות לקוראים אלעד. "התעוררנו משמיעת רעש של פיצוץ חזק ומיד ראינו את האש והשריפה. הערתי את הילדים ויצאנו החוצה. בעזרת שכנים יקרים תוך זמן קצר הגיעו אנשי ההצלה וכיבוי האש, עיקר הנזק היה בחצר, למרות שהאש הגיעה עד הגג והבית כולו נפגע מהפיח. אנשי אלעד היקרים מנסים לסייע בכל מה שאפשר ואני רוצה להודות לכולם" מסיימת גב' גול.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן