עשרות עצים חדשים נשתלו ביער קולה

כשלב ראשון של שיתוף פעולה בין חברת ערים ועיריית אלעד לשדרוג ופיתוח היער הציבורי

ממשיכים לפתח את הריאות הירוקות. עשרות עצי אלון, חרוב ועוד נטעו השבוע, בין שטח בית העלמין והישיבות לבנייני העיר, זאת כשלב ראשון של שדרוג ופיתוח יער קולה הסמוך לעיר.

מדובר בפרויקט רחב היקף, שלאחר השלמת עבודות הפיתוח מקדמת חברת ערים עבודות שיקום יחד עם העירייה, לכל הסביבה של נחל מזור, ובין השאר מדובר על תכנון נטיעות של מאות עצים לעיבוי החורש הטבעי, וליצירת מתחמי שהיה וישיבה לתושבי העיר.

בנטיעות, בהן השתתפו ראש העיר הרב ישראל פרוש וסגנו יו"ר הוועדה המקומית הרב אברהם שטרן, ננטעו כאמור עשרות עצים מסוגים שונים, ובהם אלון, חרוב ועוד, כשלב א' של שדרוג האתר.

פעילות זו מתחברת לפרויקט היער הקהילתי הסמוך לחניון אבישי, בסמיכות לרחובות רשב"ם והריטב"א, שם מתקיימות בימים אלו עבודות להקמת שביל הסללום שיוביל לפארק משטח העיר.

מדובר בשביל באורך של כ-180 מטרים, שנסלל בצורה מפותלת במטרה להתמודד עם השיפוע הקיצוני שהיה במקום קודם לכן ולא איפשר ירידה בטיחותית לכל המשפחה מכיוון רחובות בן זכאי ובן קיסמא.

במסגרת התכנון, ייבנו במקום בעז"ה מתחמים של מתקני כושר, וכן פארק חבלים גדול בשטח היער ליד חניון אבישי, וזאת כדי לשרת את תושבי האזור ואת כלל העיר, ולהעניק להם אפשרות ליהנות עם הילדים מהיער החווייתי.

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן