"קמחא דפסחא" השנה – ישירות לבתי הנזקקים

ראש העיר הנבחר הרב יהודה בוטבול נערך עם צוות לשכתו לחלוקת הקמחא דפסחא שתוגדל משמעותית לאחר שנגידי עולם החסד נענו לבקשת הרב בוטבול להיות שותפים במיזם * במקביל, בימים אלה מגבשים בלשכת ראש העיר הנכנס את התכנייה לאירועי חג הפסח 

עוד בטרם נכנס רשמית לתפקידו כראש העיר, הודיע השבוע ראש העיר הנבחר, הרב יהודה בוטבול, על שינוי משמעותי בדרך החלוקה של חבילות ה'קמחא דפסחא' לנצרכים לקראת חג הפסח הבעל"ט כאשר  השנה, יחולו אי"ה שינויים מהותיים באופן החלוקה, וזאת, כדי למנוע עומסי תנועה בכביש 4711 וכדי למנוע את הפקקים ברחבי העיר בערב החג, העמוס בלאו הכי.

על פי התוכנית המתגבשת בימים אלו ולאחר חשיבה מאומצת על כל הפרטים, תתקיים השנה החלוקה של חבילות ה'קמחא דפסחא' באופן מכובד על ידי עשרות מתנדבים ישנעו את החלוקה במשאיות הישר אל בתי הנצרכים, תוך שמירה מלאה על צנעת הפרט, במקום החלוקה המסורתית בכניסה לעיר מכביש 4711, שנסגר לתנועה לצורך החלוקה.

בנוסף מתוך מודעות עמוקה לצרכי תושבי העיר, מספרים בלשכת ראש העיר הנבחר, כי הפעילות לקראת חלוקת ה'קמחא דפסחא' הגדולה לתושבי העיר ע"י הרב יהודה בוטבול כוללת גם מאמצים ניכרים ל"הגדלת הסל".

לשם כך, שוחח הרב בוטבול בשבועות האחרונים עם נגידי עולם החסד בתפוצות, עורר את ליבם והציע להם להיות שותפים להגדלת החלוקה ונענה בחיוב. "החלוקה השנה תכלול פריטים רבים יותר שעלותם יקרה יותר באופן משמעותי, כדי שכל תושבי העיר יוכלו לערוך את החג בכבוד ובחירות אמיתית" ציין הרב בוטבול והזכיר כי בתפקידו כיושב ראש ועדת הכספים העירונית בקדנציה היוצאת הכניס את חלוקת 'קמחא דפסחא' לבסיס התקציב ולכן לא תידרש החלטת מועצה מיוחדת או אישור תקציב בלתי רגיל (תב"ר) לשם ביצוע החלוקה, כשלתקציב זה יתווספו כאמור, תרומותיהם של נגידים העולם היהודי.

 

רבני העיר שליט"א, ותושבים שהתוודעו למהלכים הללו הודו נרגשות לראש העיר הנכנס וציינו כי כבר בראשית כהונתו דאגתו נתונה לרווחת התושבים.

ל'קוראים אלעד' נודע, כי בלשכת הרב בוטבול החלו, במקביל, גם בהיערכות לאירועי תרבות נרחבים בימי חול המועד פסח ותוכנייה עשירה הולכת ומתגבשת בימים אלה עם סגירת הפרטים האחרונים. בתוכינייה- מגוון אירועים לכלל אוכלוסיית העיר בהתאמה לגילאים, עדות וקהילות – כדי שכולם יוכלו לקיים בהידור את שמחת החג.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן