רבני העיר העניקו את 'ברכת הדרך' לראש העיר הנבחר

בבית הגר"מ מלכה שליט"א שב והתחייב: "אהיה ראש העיר של כולם" * במעונו של הגרש"ז גרוסמן אמר: "נפעל באחדות מלאה עם כל העדות והחוגים להרבות כבוד שמים"

קבלת פנים חמה ולבבית ציפתה לראש העיר הנבחר, הרב יהודה בוטבול, במעונותיהם של רבני העיר הגר"מ מלכה והגרש"ז גרוסמן שליט"א ובמהלך ביקוריו בביתם, שוחח עם רבני העיר על האופי שיישא תפקידו הציבורי מעתה ואילך. בסיום הביקור זכה לקבל את ברכתם לקראת כניסתו הרשמית ללשכת רה"ע.

 

את סדרת הביקורים פתח הרב בוטבול בבית המרא דאתרא הגר"מ מלכה שליט"א שערך לכבודו שולחן 'לחיים' מיוחד, ובירך אותו לרגל בחירתו "שתזכה להצלחה וברכה מרובה בכל מעשי ידיך ובכל אשר יפנה ישכיל ויצליח".

המרא דאתרא הדגיש בפני ראש העיר את החשיבות המרובה שהוא רואה בפעילותו הציבורית כאשר זו תבוא מתוך אחדות מלאה והרב בוטבול נענה ואמר: "התחייבתי במהלך מערכת הבחירות שאהיה ראש העיר של כולם וכך אני גם מתכוון לנהוג בעז"ה. מבחינתי זהו המוטו. אני ראש העיר של כולם, והאחדות היא ערך עליון שיאפשר להעניק שירותים מלאים לכלל התושבים ללא כל הבדל בין תומכים בבחירות. כולם תושבי העיר, ולכולם מגיע את היחס בשווה".

בהמשך המפגש סיפר הגר״מ מלכה לנוכחים על היכרותו האישית עם ראש העיר הנבחר, על מסירותו הרבה למען הכלל והפרט והביע את בטחונו שיפעל למען כולם בנעימות הידועה לו. ראש העיר הנכנס בירך את המרא דאתרא שיזכה להאריך ימים על ממלכתו עד ביאת גואל צדק.

גם במעונו של המרא דאתרא הגרש"ז גרוסמן שליט"א נערך שולחן 'לחיים' לכבוד האורח ובמהלכו נתברך הרב בוטבול על בחירתו לראשות העיר בניצחון בולט ומובהק. הגרש"ז שליט"א עמד בדבריו על האחריות המוטלת על כתפיו  של ראש העיר וברכו שיזכה לקדש שם שמים בתפקידו ולעמוד באחריות זו בכבוד לאחר שגדולי התורה סמכו עליו את ידיהם שכל התנהלותו תהיה מתוך שמירה על צביונה הרוחני של העיר.

הרב בוטבול הודה לרב העיר הגרש"ז גרוסמן והביע את התחייבותו כי הכל התנהל ע״פ הוראותיהם של הרבנים, באחדות מלאה עם כל העדות והחוגים כדי לקיים את מטרת שליחותו הציבורית, שהיא אחת ויחידה: להרבות כבוד שמים" ובירך את המרא דאתרא שיזכה להאריך ימים על ממלכתו עד ביאת גואל צדק.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן