
הצלחה רבה גם לשיתוף פעולה עם "כל זכות" ולשיתו"פ עם "קהילה מיטיבה" ושגרירי זכויות בקהילה
עם תום מלחמת "שאגת הארי" ערכו במרכז מיצוי זכויות באגף לשירותים חברתיים בעירייה סיכום מהיר על כלל הפניות שהגיעו ל"מרכז" בימי המלחמה במכלול רחב של תחומים הקשורים לכלל משרדי הממשלה. בסך הכול התקבלו כ־600 פניות שטופלו לשביעות רצון הפונים.
בראש טבלת הפניות בלטו המוסד לביטוח לאומי, שרות התעסוקה, ורשות המיסים, בנושאים הקשורים ישירות למלחמה כמו אבטלה וחל"ת, וכן מענה על חובות למחלקת גביה.
בעקבות נפילות של חלקי ירוט בעיר, הגיעו פניות לקישור לאגף מס רכוש ברשות המיסים. בפגישה רבת משתתפים ב"מרכז מיצוי זכויות" עם נציגות מס רכוש, היקל"ר, מנהלת האגף לשירותים חברתיים, צוות מחלקת הנדסה, והרב אלחנן כהן מלשכת ראש העיר.
כמו כן הגיעו פניות רבות ובירור מתושבי העיר בנושא דיני עבודה, אשר נענו טלפונית ע"י עורכי דין העובדים ומתנדבים במרכז ביום יום.
עם פרסום דף הנחיתה בתחום הזכויות בשיתוף "כל זכות" המסונף למשרד המשפטים ומעניק מידע עדכני כל כלל פניות בנושאים רבים כמו דיני עבודה-התפטרות, פיטורין, ומידע רב באלת השאלות איך לנהוג במצב בעקבות המלחמה נרשמו כ-560 כניסות לקשור הרלוונטי, בו קיבלו הפונים מידע.
בעיצומם של ימי המלחמה הפיץ המרכז שאלון לגבאי הקהילות המשתתפים בקורס מנהיגות ע"י תכנית "קהילה מיטיבה", המופעלת ע"י גב' ר. אדרי והרב אהרן אבוטבול לבירור צרכי הקהילות. מהתשובות שהתקבלו הוכח הצורך להמשך מידע בנואשי זכיות כמו דיני עבודה, קריאת תלוש שכר ועוד.