עם המעבר לשעון הקיץ – עודכנו זמני הנסיעה בתח"צ

מאת Kw0 - נוצר על־ידי מעלה היצירה, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=29943882
מאת Kw0 – נוצר על־ידי מעלה היצירה, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=29943882

במקביל קווי האוטובוסים חוזרים למסלול: קו 280 לרחוב חזון איש בבני ברק וקו 279 לשוק בפתח תקווה

בשורה טובה למשתמשי התחבורה הציבורית בעיר: החל ממחר יום שישי הקרוב, ט' בניסן, יחזרו הקווים  279 ו-280 של חברת "מטרופולין" למסלולם המקורי: 280 לרחוב חזון איש בבני ברק וקו 279 לאזור השוק העירוני בפתח תקווה, בשני כיווני הנסיעה.

כזכור, במהלך השנה האחרונה, שונו מסלולי הקו בשל עבודות תשתית נרחבות לאורך רחוב חזון איש ורחוב חובבי ציון בפתח תקוה. שינוי, שאילץ את הקו לעבור למסלולים חילופיים: 280 דרך רחוב רבי עקיבא ו-279 דרך הרחובות ההסתדרות ורבי חיים עוזר ואילץ לא מעט מהנוסעים להשתמש בשני אוטובוסים כדי להגיע ליעדם.

עם השלמת העבודות בצמתים הקריטיים ופתיחת רחוב חזון איש לתנועה, קיימה העירייה מרתון שיחות מול משרד התחבורה וחברת מטרופולין, להחזרת קו 280 למסלולו המקורי. בעקבות פעילות זו התבשרנו השבוע שהקו יחזור למסלולו. קו זה הוא הקו הבינעירוני הראשון שחוזר לרחוב חזון איש.

ראש העיר, הרב יהודה בוטבול: "הבנו את הסבל הרב שנגרם לנוסעים בקו 280 ולא הרפינו עד שקיבלנו את האישור להחזרת המסלול. אני מודה לסגני, הרב ברקוביץ, על שיתוף הפעולה ההדוק לטובת תושבי העיר. נמשיך לפעול לייעול התחבורה הציבורית בכל הדרכים".

מ"מ ראש העיר, הרב יעקב דוד ברקוביץ: "המסלול החלופי דרך רבי עקיבא היה פתרון זמני שהפך למעמסה כבדה. התעקשנו שתושבי אלעד אינם יכולים להמתין עוד, והצגנו נתונים על היקף השימוש הגבוה בקו. אני שמח על החזרה למסלול המקורי, שתקל משמעותית על מאות נוסעים מדי יום"

במקביל לשינויים אלו, עם המעבר הערב (ליל שישי) לשעון קיץ עודכנו זמני הנסיעות בהתאם לזמני כניסת ויציאת השבת. יצויין כי הלו"ז שיפעל בשבוע זה – ערב שבת הגדול עדיין מושפע ממצב החירום בארץ ויפעל בכ-60% מפעילותו המלאה.

תושבים רבים מציינים שלאחרונה בס"ד חל שיפור ניכר בשירותי התחבורה ציבורית בעיר, וזאת הודות לכניסתו של מנהל המרחב החדש מר ארז לבחר, יחד עם פעילותו המרובה של ועד נוסעי תח"צ אלעד ובסיועו של חבר המועצה הרב פנחס גרוס.

לקראת חג הפסח הבא עלינו לטובה, מביעים תושבי העיר תקווה ותפילה כי מערך התחבורה יפעל כסדרו ללא תקלות. נציגי הציבור פועלים כדי למנוע את הישנות המראות מחג הפורים האחרון, אז נרשמו שיבושים קשים עקב הנחיות משרד התחבורה. המטרה היא להבטיח נסיעה בטוחה ורציפה למשפחות הרבות הנוסעות מחוץ לעיר ומגיעות אליה במהלך ימי החג.

 

דילוג לתוכן